Yhdistys

Pyrimme pitämään yhdistyksemme toiminnan monipuolisena ja aktiivisena. Tavoitteenamme on järjestää jäseniä ammatillisesti hyödyttäviä tapahtumia ja tilaisuuksia, unohtamatta mukavaa yhdessäoloa ja verkostoitumista.

Toimintamme

Pääkaupunkiseudun tradenomit ry on vuonna 2003 perustettu Tradenomien suurin alueyhdistys. Toimintamme tavoitteena on järjestää alueen tradenomeille työelämään ja uraan liittyviä hyödyllisiä, kehittäviä ja viihdyttäviä tapahtumia. Useimmissa tapahtumissa on mukana yhteistyökumppani, mikä on taannut tapahtumille asiantuntevat alustajat ja mielenkiintoiset aiheet. Parin viime vuoden aikana olemme järjestäneet tapahtumia mm. työhyvinvoinnista, talousasioista ja jatkokoulutusmahdollisuuksista. Suositut ja astetta viihteellisemmät kesäpäivät ja muut Afterworkit puolestaan ovat antaneet mainion tilaisuuden verkostoitumiseen. Jos haluat tehdä yhteistyötä kanssamme tapahtumien muodossa, olethan yhteydessä hallituksen puheenjohtajaan.

Toimintaa organisoi ja pyörittää vapaaehtoisvoimin yhdistyksen hallitus, joka valitaan vuosikokouksessa aina vuodeksi kerrallaan. Kuluvan vuoden hallituskokoonpanon löydät Hallitus-sivulta. Mikäli olet kiinnostunut hallitustoiminnasta laita meille viestiä, vedä hihasta tapahtumassa tai tule suoraan yhdistyksen vuosikokoukseen, jossa hallitus valitaan. Kerromme mielellämme lisää.

Vuosikokous

Pääkaupunkiseudun tradenomien vuosikokous järjestetään vuoden lopussa, yleensä marraskuussa. Kokouksessa vahvistetaan toimintasuunnitelma, talousarvio ja valitaan seuraavan vuoden hallitus. Kutsu vuosikokoukseen toimitetaan yhdistyksen jäsenille sähköpostitse. Viime vuosina kokouksen jälkeen on järjestetty tradenomipikkujoulut, joissa verkostoituminen on taattu ja ammatti-identiteettiä kohotettu iloisesti maljalla tai parilla.

Mikäli sinulla on kysyttävää toiminnasta, työelämästä tai vaikkapa tradenomi-identiteetistä, laitathan meille viestiä. Kuulemme sinusta mielellämme, jotta voimme kehittää toimintaamme yhä enemmän jäsenistön toiveita vastaavaksi.